BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

i want my laptop back ! :(

hey ! sorry nary mood ina ta bape GOOD.coz,tatao nape.
 maybe ina rindu laptop ina yg ROSAK !!! hm,dea ukan rosak juz charger dea yg ade prob.
korang tolong ina k bg idea. ptot ta ina bli charger baru or bia gitu jea? eee !!! tapi2 !
lau biakan je,memory-card fon mken full. and lau ina bli baru,abh mesti claim duit ag.dh la duit fon lom byr.

okay fine ! pape je urhh ! !!!!!!! SERABOTTT  pale otk ina na pk. YA ALLAH,,ape ptot ak buat .bingung banget !!! bantuin ak yaa teman2,heheh apehal lak ak speaking endon?!  :DD korg juz bg ak ans  je k.duit2 ni sume ak bole settel  sendiri. ookay ! ;) =="


ina tana tules panjg lebar la.hhee ! ngntok ! :D korg,ina na sleep ok.nitezz ! (zzzz)
"rindu..rindu serindu-rindunyaa.namun engkao ta mngerti ohoii !!! pilu...pilu sepilu-pilunyaa,namun engkao ta pedulii.."


ohh laptop lenovo kesygngn ku. :(( sudah lama aku tidak menyentuh mu.dan2 ! sudah lame kao tidak berfungsi.adakah kao merajuk dgnku whai lptp? adakah kao cemburu kerna aku tidak melayani mu dgn baik?aku tahu kao pon ade pasaan.p aku hrp kao dh mafkan ak (cewahh ! ).and,aku harap kao bole berfungsi semula.kerna saat2 ini ak sgt memerlukan kao wahai laptp ku. :) daaa~ salam

0 comments: