BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

bosan ! :DD menjadi gila suda

i love you ,
you love me,
we're a happy family,
wont you say you love me too.


i love you,
you love me ,
we're best friends like friends should be ,
with the great big hug and a kizz from me to you ,
(muachx)
wont you say you love me to..


whoaa  !!!! imissyou la barney ! lau la ina still kecik.heh,joget sne joget sini mehh ! 
teringat mse kecik2 nan couzins n akq ieka. bile ngok hi-5 ,talitabies,barney kopem joget ramai2 nanyi sme2.hahah ! so sweet and so fun ! ;)


skunk dh besa panjg ta dpt la hehe..sume dh matang la katekan. :DD and cite barney nan hi-5 pon maken semakin boring. =="


hheh ! na nyanyi ag ?


my first kiz went a little like this 
MUACHH !!! goodnitez !!!! 

0 comments: